lördag, oktober 21, 2006

Klubbfest

Kvällens överraskning och höjdpunkt var att jag fick pris som lagets mest värdefulla spelare. Jag blev helt paff och hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Det här är det finaste och bästa pris jag någonsin fått. Inte bara själva priset utan för att det var spelarna i laget som röstat. Ni ska veta hur mycket ni hjälpt mig igenom vissa stunder, timmar och dagar. När livet ibland bara varit svart och helt utan mening, så har ni ändå varit som vanligt. Ni har fått mig att skratta, ni har inte undvikit mig och ni har kramat mig om jag gråtit. Jag har märkt att det gånger man fysiskt tagit slut så är det lätt att andra känslor kommer fram. Det har varit jättesvårt, för på planen vill man sprida energi och peppa andra, inte falla ihop på sidan av.

Hur det än blir nästa säsong, så vill jag tacka alla i laget. Jag har trivts hur bra som helst och som sagt har ni hjälpt mig så mycket mer än någon av er kan ana..

(Någon av höstmatcherna)

Inga kommentarer: