fredag, oktober 10, 2008

Fotografering

Mamma idag var jag och fotade mig. Önska du fanns kvar så jag kunde skicka en bild till dig. Det är så mycket tankar inom mig just nu. Behöver dig. Känner mig inte riktigt levande. Tänker på dig väldigt mycket... Blir ofta ledsen. Mest för att jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jätteont. Den här bilden är till dig. Hoppas du kan se den ända från himlen.


Living in a world without you
Ah, there is hope to guide me
I will survive
Living in a world without you

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart hon kan se bilden, hon finns ju hos dig hela tiden!
/Ulf på Viool

Anonym sa...

Sitter här med tårar rinnande ned för mina kinder. Har läst igenom din blogg och blev så tagen.

I många av dina inlägg kände jag igen mig själv, känslan av sorgen och saknaden. Hur man bara vill träffa "Mamma" en gång till. Säga allt man inte hann säga.

Förlorade min älskade mamma i Cancer,den där förbannade sjukdomen! Hon somnade in 27 Augusti 2006, 42 år gammal.

Jag vet inte hur du känner, och du kanske tycker att jag är påträngande som skriver till dig. Men jag tänkte att om du någon gång vill prata, med någon som "förstår" dina känslor.Så skriv gärna till mig på ewe_bjork@hotmail.com

Jag tror att vi skulle kunna hjälpa varandra.

Tänker på dig!
Kram

Anonym sa...

Hej, har läst igenom nästan hela din blogg jag med som nedan. Jag förlorade min mamma i en överdos medicinering på sjukhuset 1 Augusti 2007. Vi kan nog hjälpa varandra massvis.
Kram på dig!<3

Anonym sa...

Hej
När ja läser d du skriver ä d som du skriver ur mitt huvud... hon ser dig både på bilden å i verkligeheten, för ja veta att min mamma ser allt ja gör. Lämnar dig min mail ifall du vill skriva nåt.
kommer fortsätta följa dig här.
kram Johanna

lofstrom_77@hotmail.com

Anonym sa...

Så otroligt fin du är Lina, klart hon kan se bilden. Stor kram på dig! Saknar dig.. / Nandini

Anonym sa...

Hej. först vill ja beklaga sorgen efter din mamma =/

jag förlorade min mamma i lungcancer för ett år sedan =/
(hon hade bröstcancer när jag var 6 år)
När jag läser i din blogg så rinner tårarna ner för kinden, usch hemskt att så många drabbas av cancer!
Om du vill prata med någon som vart med om liknande så pratar jag gärna :) lnzmra@hotmail.com
Kramar! <3