torsdag, april 02, 2009

Ni är underbara

Jag har så fantastiska människor runtom mig. Min släkt och mina vänner betyder allt för mig. Ibland vill jag bara sluta se och sluta andas, men då tänker jag på någon av er. Kanske jag skriver ett litet meddelande till Sanna och så känner jag hur jag fylls med trygghet. Jag vet att vad som än händer så kan jag alltid falla ner i hennes soffa och hon kommer alltid bry sig om mig. Fick precis ett mail av min moster åsa, tack. Du har varit med under hela min uppväxt, det betyder väldigt mycket.

Det är mycket som rör om just nu. I mig. Jag har svårt att hantera minnen. Dom gör mig bara väldigt ledsen...

Tycker inte om när människor försvinner.

Så länge man vet vart man har någon i sitt hjärta så är ingen försvunnen, även om man är flera år och mil bort. Men den dagen man inte längre vet det. Då har någon försvunnit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske inte alltid är vänner som försvinner. Det kanske ibland är du.

Anonym sa...

Du har alltid betytt mycket för oss, från första dagen du kom.....
kram moster-poster

Cássandra Brodin sa...

Hej Lina!

Jag har just läst igenom alla dina inlägg och mina ögon är helt söndergråtna. Det finns något fantastiskt i människan, det där som gör att vi trampar vidare fast att det är så mörkt så att vi inte ser vägen framför oss. Du har förlorat så mycket och det är beundransvärt att du ens klarar av att stå på dina två ben. Min mamma säger alltid typiska mamma-grejer som att "kärleken är störst av allt" och "det goda är så mycket starkare än det onda", jag antar att även din mamma sa så. Jag tror att din mammi läser denna blogg och att hon saknar dig på samma sätt som du saknar henne, jag tror även att hon tjuvkikar på dig och leder dig i livet. Mammor känns allt för envisa för att bara försvinna sådär, jag är övertygad om att hon "nattar" dig varje kväll och att hon finns hos dig alla de stunder då du känner dig ensam.

Cássandra

Cilla sa...

Tycker så mycket om dig min vän, saknar dig...

Anonym sa...

Jag tycker också om dig.. såå mycket! / Nanne