söndag, september 09, 2007

Jag kom in!

I fredags fick jag ett brev från LTU (Luleå tekniska universitet) Jag kom in!! På sjukgymnast! Helt... knasigt! Vad ska jag göra? Det är egentligen helt fel håll på kartan enligt mina önskemål. Men.... Hjälp! Lägenheten.. Tänk om jag bara hade jättetur som kom in den här gången.. Vet inte... Känner mig, lite... förvirrad

Jag är suuuuperglad också!! Nu vet jag att det inte är omöjligt. Med lite bättre betyg kan jag kanske komma in på en skola mer söderut.. Den tanken känns... Aaaaaaaah!

Vad ska jag göra? panik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Än en gång - GRATTIS till att du kom in!! Vet inte om detta hjälper, men jag tycker det var så fint sagt att jag ville dela med mig till dig. Jag och Jocke såg på The Lake House ikväll (underbar film!!) och så sa jag: "Ibland önskar jag att jag var med i en film." Jocke: "Det är du. Din film." Började tänka på det och han har rätt. Alla människors liv är som en film där det händer olika saker under ens livstid som under filmens spelningstid. Enda skillnaden är att det finns ingen producent, man väljer själv sin egen handling och utifrån den formar man sitt eget liv. Vissa saker som händer kan man tyvärr inte göra nåt åt, ändra på eller för den delen alls förstå dom, men samtidigt finns det så otroligt fina stunder att det känns som man lever i himlen ibland. Gör din film så innehållsrik och vacker som du kan gumman! Älskar dig! Puss

Anonym sa...

Hej Lina!
Måste bara få säga att du är en rigtig kämpe! Har läst igenom hela din blogg nu och det tar ont i hjärtat, men ändå ler jag. Du visar så bra att trots allt jobbigt så går det att leva vidare! Du skriver så fint!
Jag tror att Marie finns vid din sida resten av ditt liv eftersom det var så ni båda ville ha det. Minns när jag fick spela i laget hon var ledare för, vi var 1 år yngre. Hon var så snäll, hela lagets extra-mamma!

Hoppas du mår bra! =)
Kram /Lisa