onsdag, juni 14, 2006

Hjärnskakning

Nickade ihop med en tjej på träningen i förrgår och fick hjärnskakning. Fick ett igensvullet öga på köpet. Typiskt! Nu när värmen äntligen kommit. En veckas "inte göra någonting"(Läs: se VM). Doktorn sa att jag skulle be min Mamma kolla till mig, det vet jag att du gör Mamma. Det känns jättetrist. Hade verkligen sett framemot att jobba i veckan, plus och det är härligast att träna nu när det är så varmt på kvällarna. Men men.. Hade barnvakt igår :) Julia hade dagpasset och Anna kvällspasset. På dan följde jag Julia till hennes pappa, sen låg vi vid sjön och åt lite vindruvor och solade. På kvällen kom Anna, vi såg fotboll och svettades. När vi skulle köpa glass råkade jag köpa fel smak :/ Sånt som händer när man bara kan använda ett öga. Tack för att ni ställer upp tjejer! Idag mår jag bättre. Längtar efter att träna.

Inga kommentarer: