torsdag, februari 15, 2007

Tuff träning

Minns inte när jag tränade såhär hårt sist. Brottningen, svinjobbigt, men riktigt skoj! Kvällens träning fys/fotboll.... Benböjsgången satt fint före idioten. Jag orkar inte ens gå till hallen och hämta min vattenflaska. Mina ben skakar! Aaah! Men fotbollen är så skoj. Den ger mig så mycket glädje just nu! Vi kommer vara fit i sommar tjejer. Alla andra lag får se upp :)
Finns typ inget roligare än att lira boll..
(Jag överväger om jag ska sova i stolen i natt, eller försöka ta mig till sängen..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lina lilla vän, jag blir nästan orolig när du kör så hårt!!Men oj oj vad du är lik din mamma när du tränar så här! :) 100% !!!
Jag skymtar en lite gladare Lina?!
Jag lovar att komma och heja på ditt lag i sommar!!
Kram Åsa

Lina sa...

Åsa! Självklart är det 100% som gäller! Annars kan man lika gärna stanna hemma:) Jag blir glad när jag får spela fotboll. Jag och bollen, en av mina bästa vänner.
Kom och hälsa på snart! (kan vi hålla tummarna att jag är hemma också)

Anonym sa...

Hej Lina,

Du känner inte mig men jag var i USA för några veckor sedan och hittade en svensk tidning (av någon oförklarlig anledning) hos min amerikanska kompis.

I den fängslades jag av dina bloggar. Den va någon sorts intervju med dig tror jag och du berättade öppenhjärtligt i bloggar om din kamp att gå vidare efter förlusten av din mamma. Jag läste från pärm till pärm och efteråt satt jag bara mållös med tårar i ögonen.

Kommer ihåg att jag skrev ner din bloggsida och hittade precis lappen. Ville bara säga att jag tycker du är otrigt stark och att jag, trots att jag aldrig träffat dig, tänker på dig...

Ingen borde genomlida det du gör men glöm aldrig att det bara kan bli bättre, och det blir det!

Kramar Elle