onsdag, december 13, 2006

Jag förstår inte

Du kommer inte tillbaka...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade vännen.. Du får ju komma till henne istället, men senare, för vi vill alla ha dig här med oss länge till!! Jag vet att det är svårt att hitta tröst just nu.. Du vet att hon finns med dig hela tiden och att hennes himmel är tillsammans med er, sin familj. Himlen är den plats där man trivdes bäst på jorden! Älskar dig!! Ses om en vecka!! PUSS Julia

Anonym sa...

hej! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...hittade en artikel om dig i en amelia jag fick av en bekant jag önskar jag inte hade, pappas nya. min mamma gick också bort i bröstcancer detta året. 23 mars. det började som bröstcancer för henne med men spred sig till levern vilket var det som fick henne att somna in. skriv gärna till mig om du vill, prinsessannakarin@hotmail.com

kram, annakarin

Anonym sa...

Lina-fina-gumman.. jag är så stolt att få vara din moster! och för att du och Sofie förgyllde vår jul i år.
Och du ..... du var såååå söt när du somnade en stund i vår säng kvällen före julafton!!
Kram Åsa