söndag, december 10, 2006

Åsgatan

Då var man inflyttad! Hade aldrig kunnat ana att det skulle vara så här skönt att bo själv. Nu får jag äntligen vara själv, helt själv, utan att det är någon annan i samma hus/lägenhet. Kunna bara vara... Det har jag inte varit många gånger senaste månaderna. Jag villl tacka alla som hjälpt mig. Kört stora IKEA-bord från Sundsvall, Städa, hämta säng och soffa, packat in och packat upp...

Hade en jobbig svacka för ett tag sen.. Obeskrivligt när det bara dyker på en sådär. Det går inte vara beredd. När det händer finns det inget viktigare än sina nära. Då man inte kan gå, se eller höra, så ser dom till att man överlever. Man tänker inte på det när man är mitt inne i det. Men nu efteråt så vet jag att jag inte skulle klara mig om ni inte fanns.

Inga kommentarer: