tisdag, mars 21, 2006

Låten..

Hur mår jag? Jag vet inte. Jag tror jag börjar må sämre för varje dag. När jag faller, så faller jag djupare och djupare. Men jag har också varit ute i solen med mp3 och sprungit lite. Det var faktiskt skönt. Ibland höll jag på att börja gråta. Konstig känsla. Men jag behöver den lilla träning jag kan orka med. Kroppen behöver det, kanske hjärnan också. Vet inte om det rensas så mycket tankar, men dom blir i alla fall tänkta. När jag sitter inne så trängen jag bort dom. Idag ska vi till Lena och Louise och äta middag. Oj, klockan är redan halv fyra. Var tar timmarna vägen?

Mamma var är du? Det kändes som att du var i köket nyss. Vad gör jag om ett år? Framtidstankar! Näe, orkar inte.

Det är tungt att lyssna på musik. Musik är något som går in i en, på ett sätt som inte går att hindra. Hittills har min winamp varit rätt tyst. Men nu har jag kört igång lite melodifestival 2006. Andreas Johnson, Carola och Linda Bengtzing. Sen finns det en låt som både kan ge mig hopp och dra ner mig. När ska jag våga lyssna på den?

Inga kommentarer: